søndag den 8. januar 2012

Jeg holder en lille pause....


I hvertfald fra nål og tråd ....


1.del af Hanne's farverige by  er syet ...

6.del af M&M's månedstæppe  er syet .....

Nu må det være de nye strikkepinde's tur .....

Carla's mor  er blevet foreviget på .....
meeen det er ikke verdens bedste fotograf jeg er gift med ...


Jeg har forlænget "hende" med 8cm .....

                                         ♥♥♥

Tusind tak for dejlige kommentarer på
mine Irish Chain tæpper.....


Håber I får en dejlig søndag

9 kommentarer:

  1. du har da også været flittig ,så det er dig velundt med en pause :)

    tak og en god søndag til dig også :)

    SvarSlet
  2. Hej søde ven:O)
    Kan da godt forstå du trænger til et pusterum....
    du har da godt nok også haft travlt de sidste par dage, jeg ved jo hvorlangt du var nået torsdag;O).
    Glæder mig til at se resten af husene.
    Carla`s mor er bare rigtig flot.... modellen er da også ok;O).....

    Knus og god dag
    Birgit

    SvarSlet
  3. Kan du holde pauser ?
    :-)
    Savner dig :-)

    SvarSlet
  4. Blev helt bange for at det var bloggen der 'VAR" pausen.

    Har du syet byen på maskine eller er du bare så hurtig ???

    Kh. lis

    Synes da billeder af Carlas mor er fine.

    SvarSlet
  5. Helle: synes jeg faktisk også :0) .... Nu må vi se hvor længe jeg kan undvære nål og tråd ....

    Birgit: du kan godt glæde dig :0) .... Synes husene er rigtig fine ....
    Tak for komplimentet :0)

    Miri: ti hi ... Jooo men de er ofte korte :0) .... Savner også dig ...

    Lis: uha nej jeg kan jo ikke undvære jer ....
    Jeg har syet byen i hånden .... Overvejede et kort øjeblik maskinen. ...

    SvarSlet
  6. Hold da op Marianne, hvordan fåer du alt det fra hånden???? Jeg forsøger at nå bare lidt af alt det jeg gerne vil, men synes ikke jeg kan nå det jeg gerne vil.
    Ok ved godt ejg er sendt ud i job,men synes alligevel jeg skulle nå bare lidt. Så er vildt imponeret over alle de skønne ting og sager du får fremtryllet.
    Knus og kram fra Lene.
    Savner dig

    SvarSlet
  7. Jeg kan ret godt lide, at du har forlænget Carlas mor! Det klæder den virkelig godt. :-)

    Kram♥

    SvarSlet
  8. Hej søde

    Den pause fra nål og tråd er OK - bare den ikke bliver for lang, det er altid så spændende at se dine super flotte projekter.
    Jeg må side de 8 cm. du har forlænget Carla, det gør den rigtig rigtig flot.
    Kæmpe krammer

    SvarSlet
  9. Lene : hmm jeg ved det faktisk ikke ...tror bare ikke jeg er så god til bare at sidde uden ....

    Karina : Tak :O) jeg er rigtig glad for at jeg har gjort det ...

    Jo : pausen blev ikke så lang ... i dag måtte det lige frem igen .... :O) dog ikke til månedsprojekter i denne omgang :O)

    SvarSlet