lørdag den 12. november 2011

Lukket .....♥



Juletræs-tæppet er nu lukket ...
rundt i kanten 768 cm og ind mod midten ca 800cm( 2x400)
hvor mange sting tør jeg ikke tænke på ....  
men det var med "fingerbøl" hvis man kan kalde det det ...
Jeg kan varmt anbefale det lille fingerbøl ....

eneste ulempe ....man glemmer at man har det "på"
(måske derfor der er 12 i en pakke :o) )

Nu gælder det quilt rundt om
hjerter-stjerner og kræmmerhuse ♥♥♥
Når det er gjort skal I nok få heeeeele " tæppet" at se .....
forhåbentlig inden den 24.dec. :o)



Bedste gengivelse af farverne er på det øverste billede ....


go' lørdag aften til jer ♥♥♥

17 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt.

    Go' lørdag aften til dig også.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det bliver virkelig et smukt juletræs-tæppe.

    God lørdag aften til dig♥

    Kram♥

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint, rigtige julemotiver og farvet ;-)

    SvarSlet
  4. Hej smukke.
    Glæder mig til at se det helt færdigt. Det ser smadder flot ud.
    Tak for hilsnen, har haft en super dag og har fået gode gaver.
    Knus Lene

    SvarSlet
  5. Hvad gad ikke have sådan et fint tæppe under sit træ.......?
    Jeg ville ihvertfald gerne :O)

    Knus Randi ♥

    SvarSlet
  6. Utrolig flot - det er alle stingene værd. Glæder mig til at se det færdige arbejde.

    SvarSlet
  7. Imponerende - virkelig.
    Jeg har jo set hvor flot det er!!

    Glæder mig også til at se det helt færdigt.
    Sikker på det bliver smukt under Jeres juletræ.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  8. Flot flot er det har jo set det IRL.Glæder mig til at se det når det er helt færdig:0).

    Det bliver super flot under træet.

    God søndag:0).

    Kram Birgit

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot, sikke en masse flotte ting du får fra hånden !

    SvarSlet
  10. Et meget fint juletræstæppe du har gang i.

    SvarSlet
  11. Hvor er det et fint juletræstæppe - den glæder jeg mig til at se helt færdig :-)

    SvarSlet
  12. Sikken et arbejde, wauuu...det jeg kan se, ser da bare fantastisk ud.

    Stine:))

    SvarSlet
  13. kære alle

    tak for jeres pæne ord om min sneak pesk af juletræs-tæppet :o)

    glæde jer til at se det hele om.... inden jul :o)

    kram ♥ Marianne

    SvarSlet
  14. Det tæppe kan i da ikke dække til med julegaver. Det er blevet rigtig pænt!

    SvarSlet
  15. Henriette : :o) tæppet er da heldigvis så stort at det "fine" ikke dækkes helt ♥♥♥
    kram til dig :o)

    SvarSlet
  16. Hvor er det smukt. Er det dit eget mønster?

    SvarSlet